نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
باشگاه واتفورد زاتزا را می خواهد

باشگاه واتفورد زاتزا را می خواهد

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر علاقه ی باشگاه های لیگ برتری به سیمونه زازا بازیکن جوان یوونتوس به گوش می رسد. مهاجم تیم ملی ایتالیا که در تابستان امسال از ساسولو به یوونتوس منتقل شد به دلیل حضور پائولو دیبالا، ماریو ماندژوکیچ و آلوارو موراتا در بازی های کمی برای بانوی پیر به میدان رفته است.

نیکولا سالرنو مدیر ورزشی سابق باشگاه که در حال حاضر به عنوان یکی از مشاوران باشگاه واتفورد کار می کند در مصاحبه با کالچو مرکاتو در مورد علاقه ی این باشگاه به زازا صحبت کرد:

" در حال حاضر مسیر طولانی تا پنجره ی نقل و انتقالات زمستانی پیش رو داریم. گزینه هایی برای خط حمله در نظر داریم که در حال ارزیابی آن ها هستیم. ایده ی ما به خدمت گرفتن یک مهاجم مناسب است و با تمام کارکنان فنی باشگاه به دقت آن را در نظر خواهیم گرفت."

زازا؟

" بله او بازیکن بسیار خوبی است. او بازیکن شناخته شده ای برای ما است. اما در ابتدا باید ببنیم باشگاه یوونتوس برای فروش او مذاکره خواهد کرد و بعد برای او اقدام خواهیم کرد."

زازای جوان در نُه دیدار این فصل برای بیانکونری به میدان رفته که در سه تای آن ها در ترکیب ابتدایی حضور داشته است. ثمره ی حضور او در این دیدارها چهار گل برای بانوی پیر بوده است .

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: